7 januari 2009

Back to school....

Tack tiagirl, dina ord värmde en frusen själ...Jag är helnöjd med vikt minskningen, det har tagit 7 dagar (idag)mitt mål var att tappa ett par kg för att sedan i lugn takt fortsätta lite till, så jag är nöjd. Skolan var helt onödig idag men det har hela matte kursen känts som tyvärr, vissa bitar är väl okej men resten ja jag vet ej vad jag har lärt mig eller om jag lärt mig något överhuvudtaget? Det är tråkigt för vi är där för att lära och en del av lärarna är faktiskt bra men väldigt ostrukturerade. Men nu är det bara 3 lektioner kvar och en omtenta då sedan börjar jag på estetiska och det ska bli så kul. :)usch lät jag verkligen så motig mot skolan, inte bra ska bättra mig, jag har själv valt att genomföra detta men matte är inte min starka sida precis, den knäcker mig.Har lagat en kanon god kyckling gryta i kväll, gott inget onödigt i alls utan bara grönsaker och kyckling, måste bli bättre på den sortens matlagning, i morgon är jag ledig (eller inte ska plugga) och funderar på att ta upp en stek eller nåt har en del i frysen och jag har tid för lång kok så...vi får se. Blev en promenadis i -8 grader i kväll med, kallt men uppfriskande. Inte så lång som jag brukar men bättre än inget, funderar på att ta med stavarna i morgon, är ju mörkt så ingen lär se mig i min knall gula jacka ;)Gillar snön men vågar knappt säga det högt maken gillar det inte alls. Önskar att jag kunde få ner pulkorna från vinden och åka lite, få se om jag kan muta maken..gillar inte höga höjder eller stegar.
Sett avsnitt 2 av Top Modell och rätt person åkte ut, snacka om att vara självsäker, gillar att folk är ärliga och tror på sig själva men hon gick över gränsen totalt. Nu väntar jag bara på makeovern den är roligast (fniss)gillar att se andra sitta och gråta när någon klipper av deras hår " hahahaha" Nä bara skojar det måste vara hemskt, vet i tusan om de skulle få klippa av mitt ris men det blir oftast ett bra resultat så de vet nog vad de gör. har haft en rolig ledighet måste jag allt säga, vårt lilla gäng har börjat träffas lite och vi spelar spel igen, har saknat det känner jag nu mer än jag trodde.Ska kolla runt lite på nätet nu sedan i säng i morgon börjar skolan för kidsen och jag vill med upp tidigt så jag behöver nog min skönhets sömn

Inga kommentarer: