8 januari 2009

Skiter i läromedelsgranskningen nu...

Nu har jag snart skrivit sönder mina fingrar, är trött på det nu så det får vara för idag. har varit en sväng hos farmor på lasarettet och det är väl så där, hon tacklar av min farmor men jag är glad för den tid som är kvar och tänker bli bättre på att hälsa på. Hon kommer troligen hem i morgon om syresättningen blir bättre. Nä sedan har jag suttit här och skrivit hela dagen, min dag har varit skit tråkig rent ut sagt. Mörkt börjar det bli och jag har inte hunnit gå min promenad, blir till att tvinga ut maken i kväll igen då, han kommer jubla av glädje. han är ju liksom ute hela dagarna men det är inte jag så...
Blir till att fixa lite middag, blir ragger på plåt med massor av bacon och lingon, rena rama bantar maten eller hur ;)

Inga kommentarer: