1 januari 2009

Is massor av is...och vackra damer.

Hur lång tid ska det behöva ta och frosta av en frys? Har "tänkt" göra det nu hela hösten och visst det var en hel del is, fattar inte att den gick. Men i kväll tänkte jag minusgrader ute bra slipper jag starta den andra frysen, ut med allt på altanen och öppnade upp dörrarna. Nu 3 timmar senare är jag trött på att is fan inte försvinner, är så trött så ögonen går i kors, men det är bara att vänta ut isen det går sakta men det går framåt.
Har suttit och tittat på Victoria´s secret show, det finns läckra underkläder men för en vanlig svensson...nääää tror inte det eller vad säger ni en behå för ca 2 miljoner dollar, massor av diamanter.



Nä tror inte det passar under mina vardags t-shirts :D. Men visst de är ett gäng läckerbitar som visar sin bästa sida, undrar bara när det kommer en sådan show med killar? unga, läckra, heta att lägga ögonen på? ja man får nog vänta tills man är för gammal och har slutat att titta. Denna dag har kommit till slutet med och inte har jag gjort något speciellt nyttigt men vad gör det, det kan jag ta i morgon. I morgon ska vi kanske åka en sväng till Öland, ska bli skoj, hälsa på ett par kompisar som flyttat dit, ser jag farm emot.


Bara så ni vet så vill de att så här ska vi se ut på stranden till sommaren :/
P:S Glöm för guds skull inte väskan :)

Inga kommentarer: