8 januari 2009

Tråkigt besked.

Trött, när klockan ringde vid 7 i dag trodde jag inte det var sant, skit slut. Men upp kom vi både sonen och jag, han faktiskt före mig, men det är bara början. Åt frukost och ni ska bara veta vad en liten smörgås med leverpastej och gurka smakade gott, har redan fått i mig 5 dl vatten så det känns bra. Skjutsade sonen och grannen till skolan var -10 grader tyckte synd om dem att behöva gå i den kylan. Hem. Fick ett tråkigt telefon samtal av min farbror, farmor ligger på intensiven, inte så kul. Ringde in och det hade blivit en liten förbättring men människan är 98 år i år så vad kan vi vänta oss :( tråkigt är det men livet är ju så bara att acceptera läget. Vi ska in till O-Hamn och hälsa på henne idag i allafall. Syrran ska med också, bäst att passa på vem vet hur länge hon finns bland oss.
Annars är planeringen att skriva färdigt min läromedels granskning, så tiden i dag blir vid datorn, försöka hinna med lite annat också mellan orden. En lång promenad ska med in i planeringen men får gå själv S ska till gymmet innan skolan och körskolan med tror jag hon sa, hon har lagt i en högre växel nu, vill ha sitt körkort tror jag bestämt :D.Bara bra i mina ögon....

Inga kommentarer: