16 januari 2009

Den kom med ett mail...

Efter ett intalat meddelande på lärarens telefon kom det plötsligt ett dokument med en hel del ursäkter och hemtentan då. Blev lite snopen faktiskt, det var inte speciellt svåra saker? trodde att det skulle bli skit svårt men hon vill kanske bli av med mig, är ett problem tror jag (lite i allafall) Kursen finns ju inte längre så det är svårt för dem när det blir så här. Men jag har skrivit den nu och har haft två som har kollat den och de tycker att den är bra så där är det väl bara att skicka in den då.. eller? är skit nervös..vågar inte skicka iväg den. Allt hänger på om jag lyckas idag med denna tenta annars är det good bay med AU2 och skolan överhuvudtaget. Men tänk om hon inte gillar vad jag skrivit? har försökt att inte skriva av böckerna utan satt in mina egna tankar och ord istället men vad vet jag..ur jobbigt blev det nu. Och inte nog med att jag är skit stressad så fick jag nackspärr i morse med och det har då inte blivit bättre under dan. Ska jag våga skicka iväg den nu då????? Snacka om att ha ångest över ingenting igentligen, menar hallå vad kan jag göra, inget allt hänger på läraren och hur snäll hon vill vara idag då. Nu skickar jag den.
Nu är det gjort den är iväg och nu kan jag inte göra något mer än att vänta, hatar att vänta. Väntar även på att få matte resultatet, vi har blivit lovade innan v.3 är slut och vad jag vet så är den det snart men inget resultat. Vet dock redan att jag ska tenta om men det är alltid skönt att få det bekräftat så man kan ställa in sig på omtentan den 31/1. Nu mår jag psykiskt dåligt så nu ska jag ut och gå.. Bay

Inga kommentarer: