18 januari 2009

16 år idag :D

i dag vaknade jag med en liten konstig känsla, är 16 år sedan jag fick mitt sista barn, otroligt så snabbt det går. Så mycket känslor som föds samtidigt med ett barn, känslor som aldrig försvinner och blir starkare för varje dag som går. Man kan göra vad som helst för sitt barn, det finns inget som hindrar en när det händer nåt man går över vatten för dem. I dag ska vi ha kalas, släkten kommer, tror jag i allafall. Hoppas det för hans skull, han behöver se att det finns folk som bryr sig och inte behandlar honom som skit. Maken är och ska fixa frallor, är säkert flera månader sedan vi hade det en söndagsmorgon och det är så gott, fast vi är lite sent ute så vi får hoppas att det finns några kvar. Tyvärr får han vänta på vårat paket men det vet han och det var okej, vi får fira på tisdag igen, när jag har kommit hem. Nu ska jag förbereda frukosten...

Inga kommentarer: