7 januari 2009

Skoldax....

Onsdag och snart bär det av till kalmar och skolan. Ser inte fram emot det. är bara 4 lektioner kvar men vill bara att det ska vara över och jag kan lägga det bakom mig, tyvärr kan jag inte det för tentan ska ju göras om men det tar vi då. Vaknade faktiskt tidigt idag, blev förvånad. Vet inte om det var för att K gick upp 04.50 stackarn, jag somnade om men vaknade titt som tätt och tillslut gick jag upp, varför ligga där. Jag har sträckt mig i ryggen på höger sida och det känns inget vidare, svårt att röra mig i vissa vinklar. Idag tog jag näst sista Cambridge påsen, ser fram emot att få äta frukost i morgon, ska dock vara en nyttig sådan, typ gröt, fil och så, vill fortsätta gå ner så då måste man ändra kosten. var så sugen på nåt gott i går(var bara för jag vara så nere)Jag kunde ha tryckt i mig en hel choklad kaka tror jag, men nä blev en ris kaka istället. Top Modell började i går, var en töntig inledning med space tema, så typiskt USA. De skrek och bar sig åt precis dom vanligt, det var en bitch med och en som är en "MAN" skapade en del frågetecken hos deltagarna så det ska bli intressant att se hur det går ihop sig med alla flamsiga tjejer. Nä får fixa till mig, ska hämta F om en stund, däcken på bilen är ju inte på top precis så vi åker lite tidigare så man kan ta det lugnt vill inte köra av vägen precis.

Inga kommentarer: