29 januari 2009

Sleep time now zzzzzzzzzzzzzz

Känns som om jag ska somna sittande, otroligt trött. Morgonen började inte så bra, försov mig och det hatar jag mest av allt. Frukost i en hast sonen upp själv (förvånad) Sedan iväg, tur att det inte var polis kontroll idag då ;) Var i kalmar ca tio över nio och kom bara tio minuter försent, strongt gjort av mig då (tycker jag i allafall). Har fixat vårt grupparbete som vi har till på måndag, så jag kan säga att jag har att göra i helgen förutom en matte tenta och andra böcker. Undrar lite om man överhuvudtaget hinner slå ner arslet i soffan, jobbigt när det blir så mycket på en gång, det kunde vara lite mer spridning på det men men det får gå. Har varit en givande dag ändå, vi har spelat teater och jag har varit scenograf, det var inte det lättaste. är precis inte van vid att fixa allt på en scen precis då, men jag lyckades skam den som ger sig :)
Kom hem till ett dukat bord, bara att sätta sig och äta Tack älsklingen min det var underbart. Han tog även disken så idag är jag verkligen bortskämd, njuter i fulla drag. Sedan hamnade jag då här vid datorn då och här sitter jag än, har fixat en massa böcker som jag inte orkar leta eller vänta på längre, måste ha dem men det blir dyrt. hatar att slänga ut pengar på nåt som man kanske inte behöver sedan får försöka sälja dem när jag e färdig. men känner jag mig själv rätt så lär de stå där i hyllan och samla damm, kan ju vara bra att ha någon gång eller hur? I morgon ska jag in och fixa lite med min bildmapp, känns som att man måste ligga ett steg före där för att hinna med, har dock inte boken så det blir svårt att göra någon av övningarna men man kan kanske låna en under dagen. Sedan ska vi träffa ännu en ny lärare, M. han ska ha oss i musik, tror att det är han som ska lära oss spela gitarr, har eventuellt fixat en gitarr som jag kan låna, skaffa strängar till den bara och det måste bli betydligt billigare än att köpa en ny, måste kolla upp det. Sedan kan jag då fundera lite över varför man ska kunna spela gitarr då? jag har inte kunnat det de andra 21 åren som jag har jobbat så jag har svårt att se mig nu spela men jag kan väl klinka lite på den så han blir nöjd. Nä vet ni vad jag orkar inte längre nu ska jag krypa i säng, klockan är inte 21 än men det skiter jag i för jag är skit slut.

Inga kommentarer: