9 januari 2009

Fredag....

Nu har jag lärt mig hur jag ska lära barnen att använda en miniräknare, var väl inte så svårt :D
Två lektioner kvar sååå skönt. Fick sluta tidigare inte helt fel, var hemma när vi skulle sluta, skjutsade P med kompis till plasket, fick nästan lust att följa med in för värmens skull. Behöver sol och värme känner jag men vill inte lägga mig i solariet så det är bara att härda ut, våren är snart här :) Sitter här och funderar på om jag ska steka älgsteken och lägga den för puttring men jag lyckas inte resa på häcken (Paus)
Nu ligger det tre halvstora älgstekar i grytan och puttrar, P ville låna min dator eftersom K sitter vid hans så jag passade på att göra det som jag inte orkade, nu får det stå på ett par timmar, blir mumsig middag i morgon. Funderar på en film, är trött i hela kroppen, bara jag inte blir sjuk nu för det har jag inte tid med men tror att det är vinter trött het har läst hos andra att det är flera som är som jag så det kanske är normalt.
Pratade lite med en av våra spelar kompisar och det kanske blir nåt i morgon kväll (lördag) vi får se kul skulle det vara, man kommer snabbt in i spelandet igen har jag märkt :).
Nu åkte P och K och skulle handla nåt gott, hoppas min karaktär klarar av det nu för vi ska få vårat i morgon då blir det lite candy :D

Inga kommentarer: