6 januari 2009

Låg, låg låg

I dag är jag låg, har inte gjort något speciellt på hela dagen. Skolan börjar i morgon och jag tycker det känns skit. Vi kommer att få reda på matte tentan och jag vet ju att jag körde och det är inte speciellt kul att sitta och se alla andras glada miner. Blir lite orolig med om jag har tillräckligt med poäng för att få fortsätta låna pengar från Csn..annars är det rätt så kört. Har gått en promenadis idag med, inte så mycket som igår men lite är bättre än inget, vägde mig idag dock och 2,8 har jag gått ner, ganska så nöjd får jag allt vara känner jag. Nu gäller det bara att fortsätta också inte komma in i de gamla vanliga vanorna. Blir svårast i skolan men nu har vi bara 4 lektioner kvar sedan ska vi vara i drama huset långt ifrån caféet på storken. Har tre onödiga uppgifter kvar att göra, fattar inte poängen med någon av dem men så har hela delkursen varit, tråkigt för man betalar faktiskt för att lära sig saker men ...vet inte riktigt vad jag har lärt mig dock.
I kväll börjar en ny säsong av Top model, dessa skrikande , tramsiga tjejer som tävlar om att bli modell. Egentligen är det bara skit men det är ganska så underhållande i bland och det är fascinerande hur de kan göra om de flesta totalt och det blir kanon, skulle vara kul att få bli stajlad någon gång, se om man blev en "pudding" ;)
Nä känner mig verkligen så lågt man kan just nu så det blir en sväng i duschen sedan soffan. Hade jag ingen karaktär skulle jag ätit upp en hel choklad kaka med....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är!!! Det är väl inte länge du hållt på med det där?

Det är vad jag skulle behöva för att trivas för dom här 3-4 pluskilona ger ju bara total ångest. Tar tag i det där sen. Som allt annat.

Hoppas skolan blir bra idag och inte så motigt som du är inställd redan!!! på att det ska bli!!!