23 januari 2009

frustration och glada nyheter :D

Får spader :( försöker fatta Moodel men det är rörigare än vanligt tycker jag. Det är blandat med alla tre kurserna och man vet inte riktigt vilka böcker som man ska ha, har försökt hitta alla böckerna utan att behöva köpa dem men det ser mörkt ut. har inte råd med alla så vad gör jag? Hatar att inte allt är fixat innan men det går inte heller att köpa alla böcker för då är man fattig tro mig. Blev en promenad i blåsten var inte så skönt som jag hade tänkt mig, höll på att frysa ihjäl fastän man gick, hu skit väder. Nu är det äntligen kväll och snart är älsklingen hemma, S åkte till gymmet nu och P är hos grannen, ev Lan på gång, kanske här ...Hmmm men det får väl gå. Själv har jag inga planer för kvällen mer än att det ska vara lugnt och skönt, ska fixa lite Tacos och bara njuta av lugnet som jag hoppas kommer infinna sig snart. Skrev jag att jag hittat en av mina gamla kompisar från Täby? Fick en massa info om mina gamla kompisar, skit kul. En av tjejerna har jag sökt efter i flera år men har visst letat i fel land, trodde hon bodde i Tyskland men bor tydligen i Australien, vore verkligen kul att få kontakt med henne för hon är en av de få tjej kompisar som jag någonsin haft och vi hade mycket skoj tillsammans. Blir Lan men inte så många, ganska så skönt då men de har faktiskt skött sig kanon de sista gångerna så jag ska inte klaga, det har dock funnits tillfällen när jag kunnat nocka dem alla, de kan föra ett jävla liv om de sätter den sidan till. Nä nu får det vara.. tjingelingen på er. :D

Inga kommentarer: