23 januari 2009

Twilight... fängslande eller beroende framkallande?



Det är något med denna film ( Twilight) som gör att man fastnar och vill se den igen, vet inte om jag kan säga att den är super bra men fängslande JA väldigt. Har nu sett den för tredje gången på en skit kopia som jag har fått låna, ingen text bilden är skit men ändå sitter jag där och glor. jag e nog inte som jag ska :) S frågade mig efter jag hade sett den första gången vad jag skulle göra om jag mötte en vampyr? Ja vad gör man risken är ju liksom inte så stor att man någonsin möter någon eller hur så jag kan inte riktigt säga vad jag skulle göra. Vet dock vad jag skulle vilja möta så är det en varg, det vore häftigt, har funderat på att åka till Kolmården och betala för att få träffa dem sen är ju frågan, vågar man gå in till dem de är ju inga små kisse katter precis. Men det finns en hel del häftiga djur som jag skulle vilja träffa och en vacker dag kanske man gör det och då får man hoppas att nerverna är där de ska och inte i halsgropen för då är det kanske kört. Har klappat en Elefant och det var min dröm förut så nu har jag siktat in mig på att få känna på en Delfin, tror att de känns som en fisk typ eller som en orm. Ormar är otroligt lena nästan som sammet, fick klappa en boaorm en gång och det var maffigt, däremot skulle jag inte vilja ha någon hemma, räcker med fiskarna som aldrig dör och min tokiga katt som livar upp stämningen en hel del.
Familjen är uppdelad ikväll, jag sitter och ser på film på datorn, maken och S sitter vid tv uppe P har lan med grannen vid tv nere, är en himla tur att vi har så många möjligheter att se på tv eller vad säger ni? Tyvärr är det bara skit på tv och det är inget ovanligt. Nu blir det en ny film vet dock inte vilken än jag får se....


Inga kommentarer: