1 februari 2009

Bakis? nä bara så trött .......

Söndag, det är nåt vist med söndagar man ska vila då och bara ta det lugnt. Det har jag gjort idag eller kanske inte, men det har varit en avslappnat tempo. Vaknade runt 10.15, blev lite sov morgon trots allt. Men kom i säng sent, 03.30. Var hos ett par kompisar och spelade kort, otroligt vad tiden springer iväg när man har skoj. Åt gott, kex och olika ostar, vissa väldigt goda vissa lite läskiga, gröna och så där. nä kvällen var väldigt givande men gick alldeles för fort, idag är man då helt slut därför det lugna tempot. Men har hunnit med en hel del ändå, bäddat rent och tvättat, gått en promenad, lagat middag och hunnit varit på kalas. E fyllde 16 år idag så vi var där en sväng och fikade, pratade med samma trötta människor som igår, de var lika hängiga som vi :)Pratade bort ett par timmar sedan hem, tre av familjen hamnade i soffan och ser en film Eagle eye, tror jag den hette, den låter bra men jag får ta den vid ett senare tillfälle. Jag har läst den ena av läxorna tills i morgon ska bara ta en snabb dusch nu och sedan ge mig på redovisningen, alldeles för sent men jag får göra mitt bästa. Får väl låsas att jag kan allt i morgon men jag tror inte jag blir utskrattad för att jag inte säger allt i en bok. Nu är det en ny vecka och alltså bara att ta nya tag eller hur?

Inga kommentarer: