9 februari 2009

Måndag 9/2 med fil och ägg gulor....

Vaknade tidigt hur så hemskt, klockan var ställd på 6, en okristlig tid.Frukost fick bråka med maken om tidningen, inte van vid brukar ha den för mig själv ju. In till kalmar och bild lektionen då. Idag har vi lärt oss äggtempera och fil och tapet tempera, ni fattar va? Det gjorde inte jag först men det var underbart kladdigt och vi fick grisa en hel del, skit kul :D Är dock lite orolig för att teckningarna ska börja att lukta, måste ha koll på det. Stannade kvar med de underbara tjejerna i min grupp, eller en del av dem. Vi har en uppgift och den tog vi tag i idag med mycket skratt och samarbete, är hel nöjd, ska bara kolla igenom vad vi ska säga mm sedan kan vi redovisa. Så ska det gå till alla är engagerade och vill att det ska bli ett bra resultat, då blir det det med. Satt även kvar själv sedan och ritade lite, känner att jag har för mycket ritning nu och jag vill inte komma efter, blev klar med en sak och på började den andra tog hem dem tänkte att jag kunde sitta hemma och skissa lite...om jag får lite tid över. Hem var skit jobbigt att köra solen sken så det blänkte på vägen och inte var det bättre för att den där jäkla värken i huvudet gjorde sig påmind hela tiden men nu har jag tagit en Treo och det är redan bättre, tack gode gud för treo.Man kan lätt bli beroende bara men just nu är det min bästa vän :)Även värmen börjar komma tillbaks i min frusna kropp, en kopp te gjorde susen. Nu ska jag gå en snabb promenad till Netto och handla lite korv...måste bli middag idag med ju :)

Inga kommentarer: