15 februari 2009

Svar :)

Svar Tiagirl
Det går i vågor men faktiskt (peppar peppar tar i träd) Så ställde skolan upp ganska så snabbt och det blev en liten förändring. Just nu umgås han med de som var värst så vi får väl se hur det går. jag har dock lite svårt att lite på vissa av dem men det kanske kommer. jag hoppas och ber, Nä det gör jag inte men jag hoppas att det inte blir nåt mer för då vet jag inte vad jag gör ( kanske nåt som jag inte borde och blir straffad för).
Det jag dock är lite kritisk på är att jag inte fått höra nåt av skolan efter de pratade med dessa berörda personer men det kanske kommer nu på mötet vi ska ha.
Det är en hemsk känsla i allafall att se sitt barn bli så ledsen och ha så lite makt att göra nåt åt det, nu hade jag kraft denna gång med tanke på vad jag redan gått igenom och det hjälpte mig för nu tände jag till och det snabbt, nu tar jag det inte flera gånger. För det finns inget jag inte skulle göra för mina barn.

Inga kommentarer: