19 februari 2009

Torsdag 19/2

Ännu en dag har försvunnit, kallt och tråkig har det varit. har varit i skolan och försökt lära mig några ackord på gitarren, men det är ju skit svårt ju :( fingrarna vill inte samma sak som jag då. Men jag tragglar på sakta men säkert ska jag lära mig det här då, men svårt är det. Morgonen var lugn, P sov borta för han Lanade i natt igen, fattar inte hur de orkar. S hade sov morgon och jag hade huset för mig själv då = skönt.In till kalmar och ja den första lektionen har ni redan fått veta och den andre var bild, vi lekte med lera, skit kul :D Vi han träna på vårat arbete med så nu är vi proffs på Bockarna bruse både sång och takt och saga, vem kan misslyckas nu...inte vi i allafall. K fixade tandis med P och jo då den sitter kvar ett tag till, p är skit sur vill bli av med den nu. Kanske att den nedersta försvinner om 5 veckor men det ser vi då. Själv hämtade jag upp en glad S i Kalmar nere vid baronen, körningen hade gått kanon och sätt fart med teorin så är det snart ett körkort till i familjen, skulle sitta fint. Hem sedan till Algots och handlade lite, fixade varma mackor, kanon nyttig middag men vem fan bryr sig inte jag i allafall. Nu sitter jag här och tänker att jag skulle nog läsa det som jag ska ha tills i morgon så det är bäst att jag gör det so long :D

Inga kommentarer: