17 februari 2009

Snö och mera snö, nu har vi så det räcker. Dagen har varit bra på många sätt och vis, gått en långis med trevliga människor, hunnit plugga på en massa begrepp som för mig är helt obegripliga. Lunchat på mera file inte helt fel då, varit och fikat hos B och snackat bort lite tid alltid lika skoj, J var där med en sväng och en hög med trött grabbar som hade lanat. Gick hem med raska ben och tur var väl det för det var svin kallt i mina jogging byxor sprang nästan sista biten, hu men inne här i mitt underbara (men skitiga) hus är det varmt och skönt och det sprakar en brasa nere. Vi ska strax äta lite sent för oss men mat måste man ju ha av någon konstig anledning. Är så sugen på nåt gott blir snart tokig och inte finns det nåt hemma heller :( blir väl en morot eller nåt. Min tandläkare ringde och skrämde skiten ur mig, jag ska dit i morgon och förhoppningsvis få hjälp med mina onda tänder så ringer han idag och frågar om jag kan byta tid??? nä jag måste få komma orkar inte ha ont längre men han sa att jag fick behålla tiden (tur för honom)så imorgon blir jag kanske av med huvudvärken som har hållit mig i ett struptag i över en vecka nu.
I kväll börjar det en ny säsong av Navy CIS, jäkligt bra program rekommenderar er att se, underhållning på en lagom nivå :) Nä nu ska jag äta.

Inga kommentarer: