25 februari 2009

Onsdag kväll.....

Idag har jag varit duktig, jag har läst 2 böcker ( inte hela böckerna då) gått igenom alla anteckningar och fixat till dem, rensat och sedan läst och läst. Sedan läste jag lite till ;) emellan har jag tvättat och hängt upp tvättade kläder. Just nu har jag en envis huvudvärk som håller på att driva mig till tokigheter Grrr, Treo kom hit. Sonen var glad idag i allafall, har lyckats få biljett genom Solhem till Dreamhack i Jönköping efter skolavslutningen, hoppas han får ihop resten av pengarna bara för jag kan då inte ge honom nåt. Däremot blev jag väldigt ledsen när jag gick ut på hans bilddagbok idag, någon har hotat honom och det gör mig så förbannad. Vad fan ska jag göra blir tokig snart, hatar detta falsk spel och all jäv skit snack och alla elakheter som dagens ungdom sprider bland sig varför?

nöff 16 feb, 01:37
ska döda dig.

så här står det, visst blir man allt utom glad. Ska jag gå och oror mig nu igen då att något ska hända honom, fy fasen vad jag svär brukar inte göra det så förlåt mig men blir både arg och ledsen och totalt livrädd, det är ju mitt barn mitt allt på denna jord. Hmm ont i magen igen då... Ska man polisanmäla sådant här? det är väl olaga hot om jag inte har fel eller? någon som vet? Tack tiagirl för hjälpen och all info jag fick nu ska vi bara se vad som händer med resten.

Inga kommentarer: