18 februari 2009

Onsdag 18/2

Idag ville jag inte vara med och inte har det blivit bättre under dagen, skulle ha stannat i sängen och kanske sluppit allt som känns jobbigt. Just nu är det för mycket man kan ju undra hur de tänker att man ska kunna lära sig något när allt ska läras in till en vecka men inga läsdagar? Hur ska vi kunna lära oss 5 olika ämnen och kunna tenta av dem på så här kort tid, visst det är inga stora saker men man vill ju kunna först vad man gör och det viktigaste förstå varför man lär sig det, annars spelar det ju ingen roll. Satt med j på musikhuset idag och försökte förstå Finale band in box. Inte så där värst lätt men det gick tillslut och kan inte påstå att det var min förtjänst, nu har jag det dock hemma så jag ska sitta och leka lite med det och se om jag kan förstå. Är trött ögonen vill bara slå igen sig vet inte varför men kroppen protesterar över nåt som jag inte vet, kanske håller på att bli sjuk är en hel del som är förkylda i klassen och man kan ju inte stå emot hur länge som helst.
Hem och det var inte så uppmuntrande heller, inget gjort, skitigt överallt och en tjurig på sitt rum över ett jäkla spel ( World of warcraft) och en som är tjurig för att hon inte hittar den musiken hon vill ha, vad gör man? jag slår igen öronen orkar inte gapa just nu och inte vet jag om det hjälper heller. Trodde dock att en av dem skulle bry sig lite på lovet och göra saker som behövdes men nä det är bara en sak som gäller :( sedan inte nog med detta så ska jag till tandläkaren, brukar inte vara nåt men nu är jag nervös. Inte för själva undersökning mm men för räkningen...det är så jäv... dyrt att gå till tandis och just nu är det tomt i plånboken men får ta det på avbetalning, gillar dock inte att göra det men vad gör man.
I kväll ska jag till syster yster och vara med på ett Mary Key party, har aldrig varit det och det ska bli kul men det ska vara dyrt har jag hört men man kan ju titta och kanske få sig en liten behandling tror dock inte det men det skulle vara underbart att bli lite behandlad och få njuta. Middag vet jag inte om jag hinner med men orkar inte bry mig någon annan får ta tag idet, jag klarar mig. har ätit file idag igen börjar nästan tröttna ;) Svårt med file dock. Nä dags att ladda för mitt kommande besök bay :D

Inga kommentarer: