22 februari 2009

Mätt och belåten :D

Japp hemma igen då, tiden går fort när man har roligt med underbara människor i varierade åldrar. Maten super som vanligt och sedan det bästa tårtan, just min älskling tårta. En sådan där med maräng och grädde och ja helt mumma är den, slank ner en bit och jag njöt hela tiden.Fröken som fyllde 18 var lika sprallig och go som hon brukar och fick massor av fina saker, det är kul att fylla år åtminstone till en del av det, städningen och mat mm är inte lika kul som att få paket :)
Ja då var det söndagskväll och en massa saker skulle ha gjorts idag, en del är klara men långt ifrån allt. men orkar inte hetsa upp mig jag får ta lite varje dag denna vecka som kommer och på fredag gör jag mitt bästa, duger inte det ja då tentar jag om No Big Deal. Nu ska jag hänga tvätt, ta en dusch och sedan slappa i soffan och titta på Bones med resten av familjen och njuta av det sista av söndagen innan en ny vecka börjar......

Inga kommentarer: