13 februari 2009

Fredag :D LEDIG

Sovit skit dåligt inatt, vaknat 100 gånger känns det som , sedan vid tre fick vi besök utanför av en stor HUDDIG, som plogade väldigt bra men inte ljudlöst då :/ Sen snurrade jag till halv 8 då gick jag upp. Fick liv i sonen och vi åt tillsammans ja maken med då förstås. Skjutsade honom till skolan, tyckte synd om honom att gå och bli blöt och sedan sitta så i skolan inte bra med tanke på febern som kommer och går lite som den vill. Sedan blev det en tripp in till O-Hamn då, det besöket gick bra. Besiktningen har annars varit en ångest upplevelse för mig oftast går våra bilar igenom men de kan ställa såna knäppa frågor och då känner jag mig så dum för att jag inte fattar vad de menar, men idag var det en rolig kille och det blev ett streck, NÖJD. S bjöd på fika blev en Buddapest bakelse som hon och jag delade på riktigt gott, var länge sedan som vi åt nåt sånt gafs och en halv var precis lagom. Nu då så skulle jag börja plugga till min tenta men har väldigt svårt att komma dit har helt plötsligt så mycket annan som jag ska göra, man kan ju undra varför jag har det? Ska i allafall åka en sväng till Nabben och hälsa på min farbror sedan en sväng till farmor var ett tag sedan nu och hon har frågat efter mig så det måste jag. Är sur på Fujicolor, de har skickat mig en påminnelse och tycker minsann att jag ska betala 640 kr för nåt som jag inte behållit, P fotona var så dåliga så de hade jag inte betalat 5 öre för, de tog ett kort när han grimaserar och när han påpekade det så sa killen att det inte kommit med men visst, det såg hemskt ut. Jag hade tänkt att spara korten eftersom det var 9 ans då men aldrig och nu har de mage att skicka det här :( arg men jag har kvitton så vi ska se vem som får ge sig. Tänker aldrig betala för skit iallafall.
Vill ut och fota snön med, såg såna härliga bilder på vägen in till O-Hamn men hade inte kameran med (som vanligt) skulle ha en liggande i bilen för de bästa grejerna kommer ju när man inte har den med såklart. Näpp nu ska jag iväg ha det så bra. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Betala INTE!
Jag har varit med om precis samma sak. De fick ge sig till slut.