25 februari 2009

Onsdag 25/2



Idag är det en ny dag och jag tänker ta vara på den :D
God morgon, har haft en lugn och harmonisk morgon, frukost med barnen och sedan försvann de...jag är ensam. Idag ska jag bara göra sådana saker som är urtråkiga men som måste göras..alltså PLUGGA stenhårt. En av de viktigaste böckerna ska lämnas tillbaks idag på bibblan, gillar jag inte så den måste jag memorera. Sedan får jag..nä behöver faktiskt inte berätta om allt jag måste eller hur;) Det är för mycket skola på den här sidan ändå men eftersom det är den största och jobbigaste biten i mitt liv just nu så blir det så.
Har inte hört något om farmor än så jag antar att det är bättre eller som det var i går, min farbror ringer sedan och berättar det vet jag. Har sovit hela natten helt väck, var länge sedan kan jag säga men ibland så får jag sådana nätter och idag känner jag mig utvilad. Så nu ska jag starta tvättmaskinen och sedan sätta mig med bok nummer ona, sedan tar vi dagen som den kommer. Have a nice day :D

Inga kommentarer: