21 februari 2009

ARG....:(

Så arg så att jag spricker snart, varför måste vara så här? I natt klockan 02.43 typ ringer det i min hemtelefon, man blir ju skit rädd ingen är i telefonen ju det är någon där men ingen säger nåt. Lägger på och lägger mig igen. Nytt samtal samma visa nu är då hela familjen vaken och oroliga man vet ju inte om det hänt någon nåt eller om det bara är sjuka människor som tror att de är roliga. Lägger mig igen och då..det konstigaste av allt, min mobil ringer och då hör sonen att det är någon i luren och han känner även igen personen, alltså bus ringning.Kan man bli mer irriterad? alltså här blir man rädd och orolig och så är det bara någon som tror att de är roliga. Nu har jag då försökt få fram vem det är som ringt mig men Telia är ju som att köra in i en vägg, i allafall på helgerna. Går inte att få prata med någon, är det någon som vet hur jag ska få fram numret till den som ringde för någonstans måste det ju finnas eller hur? Funderar starkt att Polis anmäla detta för det är precis som hela familjen är utsatt för någon som tror att de är roliga men jag ska nog fixa fram det har ju lite kontakter ju ;)
Sitter nu här helt jävla skit slut, skulle in i duschen men verkar inte komma dit är skit slut. Denna dag är helt fel för mig. Nu ska jag plugga lite inte för det gör mig på bättre humör men måste ändå göra det ......

Inga kommentarer: