26 februari 2009

Torsdag 26/2

Morgon, sovit hela natten och det var underbart, känner mig ganska så utvilad. Det gjorde nog inte sonen som låg och tittade på film sent i natt Men of Honor (säkert felstavat) Han var helt däckad när jag pratade med honom men upp kom han. Har fuskat idag åt 2 rostade mackor med massor av aprikos marmelad och ost, väldigt länge sedan men gu så gott ;) Nu har jag fått iväg honom till skolan och snart vaknar väl S med, hon har sovmorgon. Idag är det bara att plugga som gäller, läste hela dan i går och inte minns jag nåt ändå känns verkligen meningslöst. Hatar det här med sals tentor vore bättre med hemtentor där man själv lägger upp hur man ska göra och då är det upp till mig själv om jag vill göra den under stress eller lugnare former, beror på när jag börjar. Detta är det mest negativa med skolan. Idag ska jag däremot ta min promenad som jag tänkte hinn med igår men inte gjorde, känner i kroppen att jag måste ut annars kommer stressen att ge mig ångest och med ångesten kommer dessa jäv.. krampre i magen, ryggen, käken och huvudet och det gör så ont. Har min bäste vän vid min sida och han spinner så det dånar i skrivbordet, han gillar verkligen när någon är hemma hos honom om dagarna och han vissar det ordentligt med. Mattes goding
Ska slå en signal till Farbror nu och höra hur det är med farmor sedan bara läsa och läsa och .........

Inga kommentarer: