26 februari 2009

Ja nu börjar det dra ihop sig, nedräkning. jag har fått lite fjärilar i magen och det är väl bra bara det stannar där och inte blir flera. Mamma sa alltid till mig att man skulle vara lite nervös annars så presterade man inte sitt bästa, kloka ord från lilla mammsen, önskar jag kunde krama henne just nu det skulle vara underbart. Min lilla farmor skickade de hem idag från lasarettet, lunginflammation var det och inte får man vara för länge på sjukan heller, undrar lite hur många resor till det blir inom en snar framtid. Hon är inte så värst hurken just nu vill jag lova men krut e det i henne än :) Jag blir lika förundrad varje dag hon finns här hos oss menar hon är 98 år i maj och det skulle inte förvåna mig om vi sitter på Tokö och firar henne då med, eller kanske inte blir nog på Torshaga. Har fått hem min stackars man som varit hos tandläkaren, han har varit sövd så han är inte så värst mycket att hänga i julgranen just nu, de fick dra ut en tand och det vet vi alla hur man blir då. Nu sover han och förhoppningsvis är det för natten, jag har laddat upp med värkstab ifall han får ont i natt ska försöka trycka i honom lite när jag lägger mig. vill läsa mera men det ska jag inte för jag fattar inte nåt och nu spelar det ingen roll för kan jag det inte nu så kan jag det inte i morgon heller. Skulle ju inte prata mer om denna tenta, tror jag ska göra P sällskap och ta en kopp the eller varm oboy :D God natt på er och snälla håll tummarna för en gångs skull kan jag ju få klara av en tenta första gången, positivt tänkande eller hur?

Inga kommentarer: