20 februari 2009

Fredag ÄNTLIGEN 20/2

Längsta veckan på länge, undrar varför? Hade sov morgon idag, klockan stod på 8. kanon gott ju. Men när K gått upp och jag somnade om och sov stenhårt till 7 sedan snurrade jag runt ända tills jag gick upp 20 i 8. Jäkla sur blir jag när jag får sova då vaknar jag :( Kan ju bero på att jag slocknade i går redan vid 21.15. Glömde ju berätta om mitt tandläkarbesök, jäkla ångest jag hade när jag åkte dit, brukar inte ha det men just nu är jag så jäkla pank så det kändes fel att gå till ett ställe där pengarna bara försvinner, men det gick bra. Han ( tandläkaren alltså) slipade lite på tanden och sa att han gav tanden semester ? okej det kan den väl få bara det inte gör ont. Men sen sa han nåt otrevligt, jag skulle låta det vara så här i vecka sedan ringa och berätta hur det kändes, hade det inte gått över då så fick han lägga en dunder bedövning och gräva ur tanden för att finna felet ( GLURP) låter inget vidare, jag har då ingen rädsla för tandläkare mer än för deras räkningar och det lät då inte särskilt BILLIGT :0 Hem och vi åt middag ilade som bara fan i tanden men nu vet jag inte om jag vågar ringa om en vecka eller om jag ska stå ut med ilningarna? Jäkla svårt det här...
Idag fredag har varit en kul dag i skolan som vanligt då :) har haft en lektion i musik med en underbar tjej som lärare Martina heter hon och är suverän på det hon gör, hon fick oss alla nervösa tjejer och 1 kille att sjunga ut inför alla fastän alla sa att de inte skulle det, pinsamt värre ju. Men det var ingen big deal alla sjöng och alla var kanon duktiga. Sjunger hellre än bra som jag brukar säga, nu har jag dock lite träningsvärk i stämbanden, väldigt konstigt men jag är ganska så tyst och halsen gillar det. Ja jag kan faktiskt vara tyst även om ingen tror på det ;)
När jag kom hem hade sonen dammsugit ( Under tvång) bättre än förväntat han följde även med och handlade ( väldigt ovanligt)S jobbar så självklart hamnade vi i hennes kassa och var tvungna att handla mera, vet inte om det är bäst att handla själv för det blir alltid så mycket mera när barnen är med, de vill ha så mycket. Fast det bästa är att de kan betala själva nu och de får göra det med. Sedan hem och lagade Tacos, sonen hjälpte till här med ( Konstigt)börjar undra lite smått om det är nåt som han ska fråga om...hmmm...
I kväll ska jag bara ta det lugnt för det tycker jag att jag har förtjänat men i morgon ska jag köra hårt med tenta läsning :)

Inga kommentarer: