28 februari 2009

Lördagsmorgon...

Sovit dåligt i natt ont precis överallt, mest i rygg slutet. Man är inte van att göra sådana här strapatser. Men jag tog mig upp efter mycket om och men, frukost utan mjölk ingen vidare, maken fixade det. tack du är en ängel :)Går i slow motion och vill göra mer än jag gör men jag hinner, kanske ut och gå i det finna vädret, älskar när solen kommer fram och himlen är blå...vår kom snart snälllllla.
Har så roliga minnen från igår, vilken underbart rolig dag vi hade, snacka om att man har fått kompisar för livet känns det som, de bjuder så på sig själva och är så genom goa..undrar lite smått vad jag gjort för att förtjäna det här men jag njuter och har det så bra så jag klagar inte :)Idag har jag inte så mycket inplanerat eller igentligen ingenting, ska plinka lite på gitarren, har prov på torsdag, igen men det är ju bara att öva så det sitter sedan klarar jag nog det med :) känner mig okrossbar just nu vet att det är farligt för man faller så mycket hårdare då när det går utför men det är så skönt att känna denna känsla så jag får njuts så länge den finns här.
Jo något har vi ju idag, vi ska fira godingen Charleene 20 årsdag ju, måste fixa hennes paket och göra något spexigt ju, godingen fyller ju år :D önskar bara att man hade mer att ge och kunna hitta på något spektakel för henne men bättre med en liten sak än ingenting, det ska bli kul att se nya lägenheten..ser fram emot eftermiddagen. Sedan är det ju delfinal igen i Melodifestivalen, har dock inga förhoppningar på någon utan ser det bara som underhållning just nu, (undrar lite vad som hänt med mig?)Jag har ju alltid sett detta spektakel som något stort men inte i år, får skylla på åldern typ ;) Nä ska starta tvätt maskinen och sedan klä på mig varmt och gå ut och gå, jag kanske mjukar upp ryggen lite, ont som bara den :) Men det var det värt.

Inga kommentarer: