4 februari 2009

Onsdag

Lång dag, har haft föreläsning i Kalmar salen från 9-16 men jag smet vid 15 för jag har sådan huvudvärk, börjar bli lite orolig för det är mycket värk i huvet just nu och det kan inte vara så bra för de få cellerna som finns där. Skulle ge vad som helst för en treo nu men här hemma finns det faktiskt inga värk tabletter alls märker jag.

Blev en paus matlagningen kom i mellan, så nu är det med överstökat. Kvällen fri då, nä ska börja läsa i en bok och sedan skicka iväg ett arbeta som vi ska ha gjort tills i morgon, är dock tveksam till att läsa med denna huvudvärk tror inte att något fastnar, kanske blir en stund vid tv istället. men som vanligt är det väl inget att se. Nä känner mig inte så piggelin nu och då bara gnäller jag så bay för idag....

Inga kommentarer: