27 februari 2009

Fredag 27/2

Klockan väckte mig runt 05.30 ville inte gå upp kan jag säga, mörkt och kallt och en tenta att se fram emot. Upp och fixade till mig och tryckte i mig ett par mackor, hann inte bädda för plötsligt var klockan 7 och jag skulle hämta E då, snabbt och plocka upp henne. Hon är för söt alltså så nervös, hon höll låda hela vägen in, diggar den tjejen en hel del. Var inte nervös ett dugg, inte så bra lite ska man vara. Kan säga att när jag fick papprena framför mig och insåg att det var värre än jag trott då ville jag bara hem igen men jag skrev i 2½ tim innan jag gav upp så något skit poäng har jag förhoppningsvis fått ihop. Sedan började då det roliga, 5 st tryckte in sig i min lille bil då och vi åkte till Giraffen och köpte allergi medicin till M och macka och Semla till mig, glömde maten hemma. Hem till S och hade skit kul, först åt vi sedan spelade vi ett spel som heter , det var skit kul. Vi skulle säga vad vi trodde om någon annan typ eller vad de trodde att jag skulle svara på knäppa frågor, olika utmaningar jag fick två en skulle de skriva nåt på min mage, visst det kunde jag ju bjuda på jag fick även spela säl och leka lite på golvet, det bjöd jag på med ;)men upptäckte att jag hade skit kassa mag muskler så jag fick ta hjälp av armarna för att hålla mig uppe, dåligt lotta träna lite mera. . Sedan stack vi till Bowlingen, jag är då ingen proffs spelare och jag har aldrig slagit en strik någonsin men i kväll slog jag tre på raken, jag blev så glad, häftigt värre ( hemskt att bli gammal när man gläds så mycket över små saker). Kvällen avslutade vi på Ernesto och en tallrik Carbonara som smakade gudomligt, hälften av gänget fortsatte till kåren och skulle ta en öl men E och jag tuffade hem, trötta och väldigt nöjda, väldigt trevlig kväll med underbara människor som bjuder på sig själva och tar en för den man är och inget annat. tack för att jag fick hänga på och när blir nästa gång....Lasergame eller?

Inga kommentarer: