2 november 2008

I natt jag drömde...


I natt har jag drömt en sådan konstig dröm, jag var ensam på ett stort hav med massor av vatten runt mig (ja jag vet att det låter konstigt, självklart är det vatten i ett hav)och jag kom ingenstans, jag bara for runt runt som i en cirkel. Allt var väldigt konstigt och jag vaknade hel svettig och fattade ingenting typ. Då hade jag sovit i 45 min och var ganska så trött kan jag säga. Vi var hemma runt 02.30 från Halloween festen. Jag körde mest runt på folk som vanligt men det är okej, bättre att alla kommer hem. Vid kl 8.45 ringer telefonen och det är min lilla farmor, hon är så ensam och vill att någon ska komma. Okej jag har sovit typ 4½ tim är ganska så borta men fick henne lugn och vi slutade. Jag la mig och hann precis slumra till då ringer det igen, lilla farmor rädd och har ångest ringer och frågar om någon kommer till henne i dag. Ja ni förstår att det vara bara att gå upp. Denna lilla människa har sådan ångest över sin ensamhet så det gör ont i mig. jag gör allt jag kan men det går inte att vara där hela tiden och hon glömmer efter ca 10 minuter vad som sagts och gjorts. Jag är skit slut. I morgon ska jag till skolan och då har hon ingen, undrar hur det går för mig att redovisa med det i bak huvudet. Nä nu ska jag läsa lite på min uppgift se om jag kan få lite ordning på den. Håll tummen för mig i morgon för det behöver jag verkligen. Må så gott :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar jag har.