16 november 2008

Kväll söndag...

Det är kväll och jag har inte hunnit med allt som jag planerade i morse, jag har varit och fikat hos A (lika trevligt som vanligt) blev bjuden på nybakade havre kakor som sonen A bakat, gott:D och jag var hos min farbror men behövde inte dammsuga. Jag har lagat middag och har disken kvar. Jag har inte läst min bok som jag skulle och jag har en jäkla ångest över alla måsten som jag känner just nu. Men något som jag dock blev glad för var att jag besökte bloggkoll.com och hittade hur jag kunde få in en blogg koll på min sida, tänk om räknaren kunde vara lika lätt att lägga in som följ bloggen ikonen var, nu ska det bli intressant att se om någon läser min blogg, undrar alltid över det eftersom jag inte kan se om någon är inne hos mig. (jäkligt sur för det , (men någon gång kanske jag fattar hur man gör)eller jag ser ju inte om någon läser den men om någon premierar på den det ser jag. Nu ska jag ta tag i mitt kök, see you :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bevakar den via bloglines jag...

Mammas blogg ligger ju på blogspot, samma som blogger. Hon har hittat en räknare som hon lagt allra längst ner har jag sett. Borde ju finnas någon form av stilmallar du ska in på, den längst ner boooorde heta footer eller nåt sånt...

Min räknare från susnet är inte heller särskilt svår att lägga in, vill man inte ha olika synliga räknare så räcker det med EN kodsnutt som ligger efter body-taggen.

Jag har ju ett konto här förresten...undra om jag ska skapa en blogg och se hur det går till kanske... Vilket var en jävligt dålig ide med tanke på att jag tömt ÅTTA flyttkartonger med jul över hela vardagsrumsgolvet/soffan, bokhyllor, tv-bänk, soffbord och alla andra lediga ytor. *s*

Efva sa...

Men kära nån. *kom tillbaks* Dom sa att tiagirl minsann va upptaget så min blogg kunde ju heta tiagirltiagirl istället. Tycket inte jag och har vänt upp och ner här och tror jag fått tillbaks mitt nick. *s*

Efva sa...

Ursäkta springet men jag har något vagt minne av att du skrivit att du inte kan länka... Men det fungerar som överallt annars...
Om du tex skriver "Tiagirl skrev ditten och datten" så markerar du tiagirl, gå upp till den lilla rutan med en liten länkfigur, då får du upp en ruta och där skriver du http-adressen. Vips har du en riktig länk...