18 november 2008

Nästan som igår då...

Trodde faktiskt att denna dag omöjligtvis kunde bli som igår ,men jo då. Glömde trycka på knappen på klockradion i går kväll och vaknade i dag av telefonen kl 07.45, inte bra. Tack Mönsterås kommun för att ni väckte mig. Två föreläsningar idag, fattar inte mycket av dem. Just nu är det mycket uträkningar och annat konstigt, har blivit mer säker på att förstå att matte är ingenting för mig.
Läste på Expressen om en hund som blivit på körd i 110 km och överlevt, snacka om att ha änglavakt. Det är min mardröm när jag pendlar mellan kalmar-Mönsterås nu i mörkret, tänk om det kommer upp ett djur på vägen hur fasen ska jag kunna ha ihjäl det om jag måste?? kan ju inte få död på mina fiskar ensingång. Har försökt lära mig Faccebook men det är krångligt märker jag, förstår inte riktigt hur man eller vad man ska göra där. men jag är ju lite trög så :) Nu måste jag ta tag i mitt pluggande som jag inte förstår. Bay

Inga kommentarer: