14 november 2008

Vill och vill inte.


Vaknade sent idag eller det gjorde vi alla tre, men vi hann. Frukost avklarad och bägge ungarna är i skolan.Jag har nu en hel del att ta för mig men har då ingen lust att börja. Sonen har varit orolig både i går och idag, han har bjudit in några till att lana men är osäker om de kommer, kanske är det någon annan som också ska ha och då skiter de i honom, det är jobbigt det här mobbandet. Om de nu tycker att han är "jobbig" varför inte berätta för honom vad de vill att han ska ändra så att han kan det, istället för att bara vara elaka. Ja livet är bra konstigt ibland. Funderar på att åka in till Kalmar idag, i går öppnade den nya sko affären i Baronen och jag glömde min plånbok hemma, visst är det typiskt. Ska jag nu få tag i några stövlar så är det bäst att fixa det på en gång, annars är de väl slut. Min vanliga otur. Tänkte lifta in med svärmor och svärfar så sparar jag min bensin, man får inte vara dum. Nä ska sätta igång och renskriva en massa nu så må så gott:D

Inga kommentarer: