10 november 2008

Marken vibrerade under mina fötter....


Vet ni vad som kan göra mig skakig, jo att stå på en plats tillsammans med flera tusen människor och hör dem vråla. Det är en sådan kanon känsla, alla är där för samma orsak, alla vill samma sak. Vad vill man då ja vid detta tillfälle som var i kväll stod jag och S på stora torget i Kalmar tillsammans med ett antal fans till Kalmar FF. Det var en sådan kick och jag är ingen fotbolls fantast precis. Men när man står där, intryckt med alla människor och alla bara vrålar, det är feeling det. Nu har jag då varit på konserer med 52 tusen människor som vrålade så detta var väl inget men det är fel för det är ändå samma stämning, samma glädje som man delar med en massa folk, glädjen över att vårat fotbolls lag har tagit SM GULD :D S tog en massa bilder men de är kvar i hennes mobil, lägger upp dem senare. grattis igen Kalmar FF.

Nu är det slapp framför tv, Cityakuten sedan sängen, är ledig i morgon men tänkte plugga järnet, ska försöka läsa igenom Dugga boken och skriva från varje kapitel för den kommer att bli svår, gillar inte läget med denna delkursen, gillar inte matematik :( Må så gott :D

Inga kommentarer: