20 november 2008

Torsdag, nästan helg :D

Vaknade i morse och kunde ligga kvar ända till halv åtta, så skönt.Sonen är fortfarande febrig så han är hemma idag med, bättre än dag extra än att de är sjuka snart igen, S hade redan hunnit äta när jag kom upp, hon skulle till körskolan, önskade lycka till sedan åt jag i lugn och ro. Idag slipper jag åka in till Kalmar, jag och F ska till en skola och intervjua barn som går i första klass. Är så härligt att komma ut till barnen och lämna alla böcker och helst nu när det är så jäv... jobbigt med matematiken. barnen var väldigt duktiga vi blev imponerade både F och jag. Sen kan man ju inte blunda för den känslan man får när barnen ser en och släpper allt och kommer springande för att ge mig en kram, den känslan går inte att beskriva i ord för bättre betyg tycker inte jag man kan få. jag älskar barnen och man får så mycket tillbaks av dem som är värt hur mycket som helst. Ibland har jag sådan lust att bara hoppa av skolan och få ut och vara på golvet igen, slippa alla dessa måsten och må så dåligt men det är fel av mig att tänka så jag vet, har jag klarat av det så här långt så klarar jag resten med, positiva tankar kallas det eller hur?
När jag kom hem idag fick jag en positiv överraskning, jag är godkänd på sv projektet och behövde inte komplettera, så skönt nu kan man släppa det med,underbart.
Tänkte ta mig en rejäl promenad nu för att rensa tankarna och sedan ta tag i matten, måste läsa till DUGGAN, i helgen hinner jag inte för vi ska på julbord med K jobb. Ska bli spännande för ingen vet vart vi ska, vi blir hämtade med buss på lördag, det är det enda vi vet :D. Tjingelingen :D

Inga kommentarer: