7 november 2008

Nu är det gjort..

Vaknade tidigt i dag, smirre tyckte att jag skulle upp ca kvart i fem, aldrig i livet, jag slängde en kudde på honom istället. Fattar inte varför han väcker oss, kan han inte sova till sju i allafall. Åt frukost och pluggade järnet och det satt, kul. Väckte sonen och stack till kalmar, allt kändes bra. jag har haft en sådan konstig inställning denna gång och det har kanske hjälpt, menar jag kan inte göra det bättre än vad jag gör och duger inte det vad ska jag kunna göra då. jag skrev på allt iallafall och det kändes bra men vet nu i efterhand att jag blandade ihop en del saker så där blir det inga poäng minsann , men just nu allvarligt... JAG SKITER FAKTISKT I DET:)Orkar inte mera med den jäkla delkursen, inget duger ju. På vägen hem stannade jag till hos mamma och tände lyktan, hade bara ett ljus så det blev bara där, kollade dock upp de andra innan jag åkte igen. Hemma och det är så skönt det är tyst och ensamt = väldigt skönt just nu, ska sätta mig och läsa vi har mängder till nästa vecka, lika bra att börja beta av lite. men min helg består av läsning och att göra någon uppgift med helst. I kväll dock ska jag på bio, vi gör ett nytt försök denna fredag och ska se Bond. jag har dock inte bokat biljetterna denna gång så det går fint.
Må så gott :D

Inga kommentarer: