21 november 2008

Hoppsan, vad nu då?

Vaknade vid tre i natt med en sådan huvudvärk så jag trodde min sista stund var kommen, hur kan det värka i en protes så mycket?. Försökte sova men det gick så där, så när k klocka ringde i morse berättade han (maken) för mig att det var ca 5-8 cm ny snö ute. Just då var det inte speciellt roligt men efter 2 treo, kändes snön riktigt rolig. Väckte sonen för han ska till skolan idag och han kom med upp snabbt pga snön. Kanske ska snöa mer nu..vore bra väckarklocka kanske. Värken i huvudet började ge med sig men jag bestämde mig för att skippa skolan idag, är helt slut och värken sitter i bakhuvudet och i nacken så den kommer kanske tillbaks vem vet. Skjutsade honom i allafall till skolan och jag håller med dig tiagirl, det är en kittlande känsla när man slirar omkring på vägen, man vet inte om man ska åka in någonstans eller av vägen. Sedan låg jag och halv slumrade till 9 tiden då vaknade dottern, hon är hemma med idag för att hon mår så där. Har försökt att i sakta fart städa av lite här hemma och det ser betydligt bättre ut än vad det gjorde innan men huvudet värker så jag orkar inte städa ordentligt, men så är jag en sådan person att ska jag åka iväg så vill jag ha det fint hemma i fall det skulle hända nåt så är det städat i alla fall. Jag vet att jag är knasig, men ungarna ska ju vara hemma och de kan ju få ha det lite fint de med.
Kom på i går kväll att min älskade make fyller år nästa vecka, hjälp precis glömt bort det. Måste baka, har inte tid att baka. Usch allt blir så jobbigt när det kör ihop sig men jag får försöka baka mellan läxor och skoldagar, det ska nog gå bra.


Det här är klockan 7.20 i morse och vi är (sonen och jag) på väg att slänga ut smirre i snön.

Kan ju säga att smirre var då inte speciellt imponerad av snön först men sedan var det kul, när vi slängde snö bollar åt honom :D
Tro att jag ska ta mig en promenadis och se om huvud värken släpper lite, frisk luft ska ju vara bra sägs det. Ska fota lite med, kanon kort med denna blåa himmel och snön och lite solsken :D

Inga kommentarer: