25 november 2008

Tisdags morgon kl 8.48



Det är tisdags morgon och jag är på väg till kalmar, ska skriva min DUGGA, 90 min lidande. Har haft en lugn morgon, båda ungarna kom iväg, en gående och en skulle försöka cykla. Själv försöker jag komma på mer att skriva ner på den lapp vi får ha med oss som stöd (vilken jäkla tur att man får det )Boken är på över 200 sidor och det är omöjligt att komma ihåg allt, trots att jag läst boken två gånger. Ska in till stan en sväng med, Sims 2 släpper ett nytt pryl paket idag och har vi alla de andra så varför inte det här med ;). Badar i Sims spel känns det som. Måste även hitta en födelsedags present till min älskling som fyller år på fredag, Men han önskar sig inget så det är svårt att handla då. Får lön idag och det känns bra, lön föresten det är det ju inte det är bara låne pengar, allt ska tillbaks så fort man pluggat färdigt, förjävligt att man inte är miljonär för då hade man inte behövt låna, men då skulle jag nog inte heller ha pluggat då hade jag varit lyx hustru. Skulle passat mig perfekt. Nä måste dra, håll tummen för mig. Behövs idag :D
P.S Det gungar idag med, fast lite mindre D.S

Inga kommentarer: