27 november 2008

En givande dag :D

I dag har det känts bra att vara i skolan, har arbetat med min studie grupp och det gick bra. Vi hann färdigt med det vi skulle, kul när det flyter på bra. jag tycker att vi samarbetar bra och det känns tryggt att vara i den gruppen för man har stöd från de andra, och det är väldigt viktigt.
F hade med sig smörgåstårta från Timmernabbens rökeri, den är så god. Laxen och rom såsen är så suveränt goda så alla måste bara smaka den:)
Jag kom även ihåg att gratta S som fyllde år i dag, Grattis igen och hoppas du får en bra födelsedag. Vi kom överens om att ta ledigt i morgon och det kändes väldigt bra för min del eftersom K fyller år då och jag hade tänkt att städa och putsa lite fönster, måste ha det fint till 1 advent. har köpt lite nya stakar, tyvärr samma gardiner som de andra åren men vill inte köpa nytt när vi ska göra om köket (när nu det blir). Tycker att det är slöseri med pengar så de gamla får duga och det gör de.
Nu har jag precis satt en bulldeg, tänkte ta på en liter men nä har ju saffrans bullarna med så det räcker. I morgon får jag baka lite kakor samtidigt som jag städar, det fixar jag nog ??? eller inte.
Såg en sådan goding på expressen idag, en mini häst, så himla söt. En sådan skulle man kunna ha hemma som husdjur ju ;) Näpp nu ska jag baka så tjingelingen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att du bestämde dig för att baka bullar, det tycker jag du gjode rätt i. Såg precis Greys Anatomy från igår. Det var jättebra. Hoppas du får en skön dag hemma imorn och hälsa Grattis till K. Kramar Frida