26 november 2008

Kväll 26/11 18.41

hemma igen, vilken meningslös dag. Har haft ett seminarium på distans, jag läser inte ens på distans, blir så irriterad för läraren ska vara hos oss och inte på en duk på vägen. lektionen gav mig heller ingenting mer en att vi fnissade och snackade en massa strunt med varandra, det är kul det med. In en snabbis på Maxi och handlade lite rost bröd, ska göra varma mackor i kväll tänkte jag, F var med i bilen hem och tur var det för jag var helt slut skönt att ha någon att prata med då.Åkte en sväng till spelcafet och pratade med S, de är där och gör korgar som de ska visa upp. Sedan hem, lagat mat, ätit och nu hamnade jag här. Det känns bra att avsluta dagarna här och skriva av sig lite. Jag har hört så mycket saker idag och eftersom jag inte är en skvaller tacka så nämner jag inget men vissa saker kan man undra över, hur kan det hända bara.
Såg på att man kunde rösta på Rockbjörnen nu, vem har ni röstat på? jag vet inte riktigt vem jag ska skicka iväg en röst på är inte så insatt i vilka som man kan rösta på, får kolla upp det.
Var det någon som såg Beverly Hills när det sändes? jag såg en bit men kände sedan att det var för 2000 talet, gillade mer det andra som gick när en annan var yngre, men jag blev så där härligt varm i kroppen när jag hörde signatur melodin, ja man har flera minnen än vad man tror i ryggsäcken.
Idag har jag fått bekräftat att det är julskyltning i Mönsterås på söndag, knäck äpplen ska det bli, så gott. Men glöm ej Kalmar slotts jul mässa, det är suveränt mysigt alltså.
Nej nu ska jag hämta S, hon och hennes kamrater har fixat i ordning några korgar som de ska sälja, lägger ut dem sen så ni kan se dem. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: