8 november 2008

Film recension

Nu vill jag först berätta att detta är mina tankar och att alla har fritt att tycka vad man vill :)
Vi var och såg Bond igår, äntligen, vi fick sitta på våra platser och se hela filmen. Jag blev lite besviken på Mr Bond. Kan inte klaga på all action eller alla häftiga stunts men var fanns Q ???. Inte en endaste liten rolig pryl ? My name is Bond, James Bond hörde jag inte en endaste gång ? Och ingen drink som skulle skakas heller. Nä lite besviken är jag allt. Hur mycket tål en människa? Menar det måste finnas en gräns också för Bond. Men filmen får en +++ av mig av fem möjliga för det är en sevärd film, det händer en hel del.
Sedan åkte vi hem till oss och fikade på kladdkaka, gotti gott. Satt och snackade till 12 tiden sedan blev det sängen.
Idag ska vi in en sväng till IKEA, ett kort besök på Media Market och på Bahouse (troligtvis felstavat). Sedan hem och läsa och läsa och sedan läsa lite till :D
Må så gott :D

Inga kommentarer: