14 november 2008

Gjorde ett test som jag såg på Tiagirls blogg om man är en kvälls eller morgon människa och detta är svaret:

Du är mittemellan - både morgon- och kvällsmänniska eller kanske ingendera.
Du upplever förmodligen både för- och nackdelar med mornar och kvällar och har kanske ett inre dygn som är nära 24-timmars idealet - eller också är du bara bra på att anpassa dig efter situationen och andras dygnsrytm.

Okej, att jag är trött morgon som kväll vet jag redan, jag är aldrig riktigt pigg. Ett stort problem önskar dock att jag vore lite mer morgon pigg men samtidigt är det inte så kul att somna i soffan heller, konstigt man är aldrig nöjd ;)

Testa du med här är adressen: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32256&a=940450

Svar till Tiagirl:
jag skulle gärna ta din kanin men då blir det nog skilsmässa här hemma, maken har haft mängder med kaniner och är inget större fan av dem tyvärr.Dottern fick en som 5 års present och den fick vi kämpa med i flera år, trodde det var en dvärg men var ett monster ( stor alltså) Så tyvärr går det inte men tack ändå. :)
Fiskarna kan jag också hålla med dig om, varför skaffar man sig ett akvarium när man vet hur mycket arbete det drar med sig, ja nu är det som det är, någon gång dör de väl.
Spel nojan ja du sonen har då inte någon bokstavs kombination men är likadan ändå, jag kan tjata ihjäl mig och det händer inget men nu har jag slutat, kommer han inte får han vara utan, punkt slut. Vet dock att det du skriver stämmer, då jag har arbetat med flera barn som har diagnos. Det gäller dock att ha ett stort tålamod och det har jag massor av ;)Hoppas det går bra för dig i nya lägenheten, har förståt att du har flyttat, det är alltid spännande med nya förändringar men jobbigt samtidigt.

Nu väntar jag på svärisarna, ska med dem in till Kalmar och kolla in den nya sko affären, förhoppningsvis hittar jag mig ett par stövlar, annars blir det kris nästa lördag när vi ska på julbord, kan inte åka i mina convers precis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe...går alldeles utmärkt att gå på julbord i Converse! :)

Eller kanske inte iofs...skillnad på massahundrakronorsjulbord än det som Matgrossisten bjöd på!! Där var det verkligen allt från direktfrånjobbet till såååå piffiga damer.