31 oktober 2008

Så jävla fel det kan bli då...:(

För två veckor sedan bokade jag våra biljetter till nya Bond filmen, den 19/10 var vi och hämtade våra biljetter och i kväll efter en god middag på Ming Palace så åkte vi glada och mätta till biostaden för att se på film, handlade godis popcorn mm och satte oss. Men då kommer det ett gäng killar in och har samma stolar som oss...???...??? snacka om att bli förvånad. Men när vi hämtade ut biljetterna så fick vi till lördags föreställningen fastän jag beställt till fredagen, ja det blev bara att kliva ut ur Bion och ja vi var ganska så sura kan jag säga. Man hade sett fram emot att se den och så blev det inget surt. Blev en tur till media Market och sedan hem till oss, vi kollade in Indiana Jones istället. Men jag kan lova er att jag kände mig dum, jag vet att jag beställde till den 31/10 eftersom vi ska på Halloween fest i morgon kväll, inte bokar man när man ska gå bort. Ja nu är det som det är men men , vi får gå en annan helg, kanske nästa:)
I morgon ja det blir ingen fest för mig, jag får sitta hos farmor, min farbror kommer inte i morgon heller, men det är okej, jag kan åka till festen senare om jag får eftersom jag inte klär ut mig. Får prata med chefen i morgon. Nu ska jag gå och lägga mig så God natt med er alla :)

Inga kommentarer: