31 oktober 2008

Fredag den 31/10 - 08


Fredags morgon och efter en skön sov morgon vaknar jag med sprängande huvudvärk, intagit 2 Treo och hoppas på ett bra resultat annars blir denna dag hemsk. Ska försöka få liv i sonen om en stund, han har lovat att fixa städningen idag när jag är hos farmor, snällt. Bara det händer med ;) Ska fixa lite hos farmor, vet ej om min farbror kommer hem idag men det kan vara skönt för honom att slippa tänka på städningen. Sen hem och jobba med skolarbetet ett tag, måste hinna en del för sen ska jag fixa till mig , eller det ska vi alla göra för vid fyra tiden sticker vi in till Kalmar. Vi ska äta ute med fam O/F, sen blir det Bond vid 18.30. Tråkiga är att den fått så dålig kritik men har försökt låta bli att läsa om den för jag vill bilda mig en egen uppfattning.
Otroligt att Oktober redan är slut, November nu då...
Nä nu måste jag sätta fart annars händer det inget här idag. Ha det så gott idag :)

Inga kommentarer: