7 oktober 2008

Vilken dag :)

Vilken dag, föreläsning som var väldigt intressant men jag höll på att somna, vet inte varför jag är så trött. Maken ringde och det var inget roligt samtal, sonen hade blivit tagen av polisen :O. Ja det har väl varit väntat men nä de böterna är inte roliga. det bästa med det här att han fattar vad vi har sagt nu ett bra tag så det lär bli ändringar nu. Skönt tycker jag. Jag fick sätta mig i bilen och köra till O-Hamn direkt efter Kalmar så jag kör inte en meter till idag. Skulle köpa bromsklossar, konstigt att de bara finns på ett ställe. S fick gå hem från spelcafet idag, hon hade feber igen, stackarn hon är en sådan som aldrig är hemma om det inte behövs men nu är hon faktiskt dålig så hon får friskna till hemma nu. I kväll är det Pilates igen :) ska bli kul men jag lär ju ha träningsvärk igen i morgon.
Vore glad om ni höll tummen för mig i morgon, jag ska redovisa något som jag inte riktigt vet hur jag ska redovisa, låter snurrigt jag vet men det är det med så. Bäst jag fixar till mig lite ska sola innan med så Tjingelingen :D

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Vad har busen hittat på då?

Jag håller tummarna för dig imorgon, det kommer nog gå bra :)

Anonym sa...

Jag håller tummarna jättehårt.