1 oktober 2008

Och så gick det som det gick...

Jag är 100 procent säker på att jag ha misslyckats idag med min DUGGA, kändes skit när jag skrev eller skrev gjorde jag knappt för jag hade inget att skriva. Jag har läst tre böcker och inte har jag förstått mycket, jag vet vad de handlar om och vad de vill med böckerna men få ner det på papper, det går inte. Sen är jag sjukt trött vet inte varför, nyser och har början till huvudvärk. Undrar om jag håller på att bli sjuk, det vore ju kanon nu när vi har så lite att göra i skolan. Ska börja med hemtentan i morgon, nu är jag tom i huvudet och då går det inte så bra. Fick tillbaka om min komplettering och jag är nu godkänd, skönt ett problem mindre. Väntar på att S ska komma hem på lunch, snacka lite skit så jag inte somnar. Skulle vilja gå en sväng men det regnar ju titt som tätt och blött vill jag då inte bli men det blir nog en kortis senare. Måste fota lite nu när alla dessa härliga färger har kommit fram. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: