18 oktober 2008

Allt blir bra till slut :D

I dag har allting blivit fel :( Killarna skötte sig kanon i natt har inte hört dem alls. Så det kommer bli flera lan för dem :)P kom in till mig runt 12 tiden i natt och berättade att Netto blivit rånat5 i går kväll kl 8, vem rånar Netto? Ja de kom nog över många hundra tusen!!!! Så himla idiotiskt, snackade med killarna om det idag och de fattade inte hur man kunde göra en sån ska, bra inställning. Sedan åkte familjen in till Oskarshamn då ( inte S för hon jobbade på Algots) Vi skulle kolla in den linjen som P funderar på att gå, men när vi kom dit så var det väldigt lugnt för att vara öppet hus??? Det var fel datum då, snacka om att jag fick på nöten av sonen men jag är hundra på att jag har hört den 18 oktober, men det var tydligen bara i Kalmar då, ja ja Vi gör ett nytt försök den 15 november istället. Linjen han funderar på är Fordon, men han vet inte säkert. jag kan förstå honom för vem fasen vet vad man vill arbeta med hela sitt liv som 15 åring, när livet går ut på att jaga tjejer och åka moppe. Ja jag lider med tonåringarna de har det inte lätt idag. När vi kom hem ja då fortsatte vi med familj arbetet, P och K fixade med att tvätta och städa båda bilarna, jag målade då bränderna till ved förrådet, så nu är allt grundat 2 gånger. kanske vi kan snickra upp dem med så vi kan få hem lite ved, har väl aldrig hänt förr att vi varit så sena med att få hem veden och nu vill man ju elda med. Middag ja då blev det Pizza ( vet att det är onyttigt) och så tittade vi på en kanon rolig film The Game Plan heter den och jag kan verkligen rekommendera den, suveränt bra. Så har min dag varit och allt blev ju bra till slut. Så nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i min älskades famn framför tv för sonen är och lanar hos grannen och S sitter vid datorn så vi blir ensamma där nere. Må så gott :)

Inga kommentarer: