8 oktober 2008

Ny hårfärg och Bonde söker fru :)

Trött och trött igen, känns som att jag skriver det varje dag, undrar lite om jag har en höst depression eller helt enkelt för mycket i huvudet. Jag har träningsvärk i hela kroppen, ont sedan igår och ont efter allt slit idag, himla tur att jag är ledig i morgon. Ledig är jag ju inte ska skriva klart min tenta och besöka farmor :). Gillar vädret som har varit idag, tänk så lättare allt blir när solen skiner. Ikväll blev jag av med alla mina gråa hår med, fick hjälp med att lägga i färg i håret så nu är jag mörk igen. Det tråkiga är att om två veckor så är det dags igen.
Har tittat på bonde söker fru ikväll, har aldrig sett det förut. Men det har varit sånt snack om denna gay bonde så jag var tvungen att se, och vilken kille rena dröm stället hade han. Ja hoppas att han hittar sig en riktig karlakarl. Ska följa detta program och se om det är något att ha :) Annars är det bara Cityakuten för tillfället, och det räcker känns det som. nu ska jag sova så God natt :D

Inga kommentarer: