26 oktober 2008

Trött på allt och alla :(

I dag är det söndag och vi har gått över till vinter tid, sommaren är officiellt slut nu då :( Vet inte riktigt men det verkar som någon där uppe har bestämt sig för att allt är skit för det bara regnar och regnar. Jag bara funderar på allt och inget, hur allt kan bara bli så fel, vad man än gör? Vad som än händer här i livet så kommer jag att vara mamma i första hand inget kan ändra på det, sedan får alla där ute som har åsikter om det ta sig i brasan för jag skiter i vad ni tycker, det verkar i mina ögon som ni inte har en aning om vad era barn sysslar med. Det ska låta så himla bra så är de rena rama skiten när det väl gäller, bakom ryggen. Det är inget fel på min son, men det är lät att döma utan att ta reda på fakta vad det igentligen handlar om, så nu är det slut diskuterat, är så jävla trött på era ungar bara.

Inga kommentarer: