5 oktober 2008

Gäsp :0

Söndags morgon, skit slut. Kom i säng alldeles för sent i natt och då satt vi bara och tittade runt på alla våra nya tv kanaler. otroligt vad man kan se nu, Kina ex fast det är bara nyheter och man fattar inget typ. Men igentligen vem hinner sitta och titta på alla dessa kanaler? Jag har då aldrig tid jo när det är mina program men inte annars. Ja men nu börjar iallafall mitt favo tv program ever, Cityakuten. Jag kan faktiskt stolt säga att jag har sett varenda program sedan det startade, många kändisar har kommit och gått och det vore kul om de kunde gäst spela någon gång,men jag är nöjd ändå. Vet inte varför jag ha fastnat just för detta för igentligen gillar jag ju engelska deckare, psykiska sådana eller typ Mord i Midsomer. Jag är väl en lite tänkare, jag vill ha lite att fundera på när jag ser på tv annars blir jag lätt uttråkad. Såg en bra film dock igår Made of honor, handlar om en kille som strular runt med massor av tjejer men är igentligen kär i sin bästa vän, tjejen med stort H :) den var faktiskt rolig, kan rekommendera den.

Idag blir det lugnt, sitter och skriver på min hemtenta och ahr faktiskt fått ihop nästan 1700 ord, inte dåligt. Dock är jag lite orolig att jag har gjort fel, har nämligen skrivit ihop mina frågor, svara på dem samtidigt och det vet jag inte om man skulle, måste fråga någon Om de kommer ut på msn någon gång, men de sover nog. Nä nu får jag sätta fart igen då. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: